unusual

Sku egentligen tvätta bilen idag men..nej. Vaknade ett tiden, steg upp för att slänga in en pizza i ugnen och välja en film. Efter det har jag bara legat på soffan, kollat Snabba Cash och nu en massa onödiga tv program. Tanken på att göra nåt mer aktivt än det här är så jobbig att jag undviker den. Det blev en lång natt igår med nyaste Twilight, drinkar på Santa Fé och utgång. Dansade bort halva natten, somnade femtiden och hade en känsla av att det här är livet. Perfekt.
Nu ska jag fortsätta med mitt och klockan åtta är det Twilight som gäller igen, med Helena, lillasyster och hennes kompisar. Vadå orka se filmen många gånger?
Bjussar på en cool bild för jag hittade inte nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0