spännande..

Jag ska tydligen ställa upp i en fototävling. Den är för ungdomar och temat är tillsammans. Bestämde mig just för att det är vad jag vill göra, och om jag kan bestämma mig för en bild kanske jag anmäler mig redan idag. Bilden jag skickar in kommer antagligen upp på bloggen nåt skede, det är bara att vänta några veckor så jag vet om jag vann, haha. För inget mindre än första plats är bra. Ska inte ta det alltför seriöst ändå, så blir jag inte besviken sen. Men roligt tycker jag det är i alla fall. Om temat sku vara ensam sku jag använda mig av denhär kompisen. Satt på trappan vid domkyrkan häromdagen, jag tyckte han såg lite skön ut.
Skämt åsido. Ikväll blir det Fork och middag i stan efteråt med föräldrarna och Melanie. Lite lugnare fredagkväll men roligt program. Har sett fram emot dethär sen september. Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0