söndag

Är super irriterad på allt just nu. Vet inte varför men jag orkar inte prata med nån eller träffa nån. Speciellt min familj. Fast jag måst väl glömma dehär känslorna för snart ska jag köra till famo med småsyskonen för middag. Roligt att få äta en supergod middag såhär en trött söndag, så jag borde inte klaga. Kanske jag bara är trött.
Igår blev inte riktigt som jag väntat mig. Först var vi hos Nadine som planerat, vi åt och drack och firade henne. Senare, när vi sku dra ut, kom jag på att jag inte hade nåt ID med mig så utgång var out of the question och det blev några glas vin med vänner istället. Roligt var det och jag påbörjade min mission - att lära mig dricka rödvin. Inte så farligt men gott var det inte. Som en av killarna sa: det passar bättre med biff. Så det ska jag testa.
Har bara degat på soffan idag och kollat på GG, sku gärna fortsätta med det också, men nu ska jag göra mig presentabel och så bär det iväg till famo. Chuck Bass får vänta till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0