sånt

Måst medge att jag tycker mer och mer om One Direction och deras musik. Söta killar dessutom. Så jag lyssnar på samma musik som min 11åriga syster, yes!
Sov fyra timmar förra natten och höll på att somna när jag skrev prov på morgonen. Just nu känner jag mig inte så förfärligt trött men jag tror att jag bara ska läsa lite historia idag och sen gå sova tidigt. Kan inte tro att jag säger det här förresten men när jag fick höra att det ska snöa på onsdag blev jag faktiskt glad. Är så trött på regnet och allt det gråa, lite vitt sku vara fint. Det sku göra min julstämning ännu bättre dessutom. Räknar redan ner dagarna till julen, det är 29 dagar kvar. Så det är bara lite på en månad kvar av 2012. Sjukt.
Behöver hjälp förresten! Försöker hitta en lugn sång med rätt känsla för min fotopresentation imorgon och kan inte hitta nån bra. Har provat med allt från Adele till Melissa Horn men inget funkar. Bilderna (med temat "tid") är fina i sig förresten, men när jag satte ihop dem till ett bildspel blev det bara dumt. Är inte alls nöjd men försöker tänka på varje bild som en enskild istället för på helheten. Irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0