ohoj

Nej, jag har inte gjort nånting intressant idag. Ja, jag har läst historia i över sex timmar. Nej nu ljuger jag faktiskt. Min förmiddag var jättebra. Jag vaknade, körde till Assi, knäppte några bilder på hennes händer (som är så otroligt vackra, "Du borde bli handmodell!" sa en kille åt henne en gång) och när jag kom hem och hade läst lite om de gamla grekerna satte jag mig vid datorn och gick igenom bilderna. Vi tog inte mer än kanske 10 bilder och av dem var tre riktiga vinnare. Kommer inte över hur fina de är.
Halv ett var jag i skolan, lyssnade på läraren i 75 minuter, var hemma en sväng och åkte till Emma. Hon fick lov att stå modell igen och bilderna blev fina som bara vad. Efter det har min dag inte varit så intressant, jag har bara läst som sagt, men Criminal Minds började igen så jag fick en paus från läsandet. Drar ut på pausen med lite mer bildfixning.
Lite torsdagsmys och randoms på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0