multitasking

Bloggar, fixar bilder, kollar igenom det jag har fotat idag, tar bort dålig musik och sätter ny musik på ipoden, söker mer bra musik och stänger av datorn i misstag. Är lite duktig alltså och får allt gjort på en gång. Om jag bara hade samma energi att multitaska skolarbeten, men nej.
Det var en riktigt bra dag idag, med konst på morgonen som gick ut på att Linnea och jag körde omkring i grani och tog bilder för ett projekt. Två lektioner historia efter det och så efter några mindre problem och omvägar åkte jag till stan med Nadine. Vi gick omkring i butiker, lunchade och sånt, inget speciellt. Skönt att ha nånting roligt att göra i alla fall fast det betyder att jag skippar träningen idag igen. Kan inte hjälpas. Kanske jag tar en springtur imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0