måndag kväll

Kom just hem efter ett roligt träningspass, en körtur och skitprat med Emma. Är kall som en isbit fast bilen var hur varm som helst så nu ska jag ta en varm dusch, äta middag och kolla en episode GG. Eller två. Skön kväll och imorgon blir det att stiga upp i gryningen för att träna. Tjohej!
Förresten så kan jag meddela att det gick inte riktigt som jag trodde när jag körde till esport. Körde ut på motorvägen här hemifrån, fortsatte rakt i väntan på min avfart (den där det står Barona Areena) som aldrig kom. Till sist körde jag förbi en skylt som informerade mig om att jag var i Helsingfors. Så det var bara att svänga om köra tillbaka och hoppas på att hitta en avfart före Åbo. Slutade med att jag var framme fem minuter före timmen började efter att ha parkerat i vad jag trodde var en parkeringsruta men som tydligen inte ändå var det. Jag har kanske inte precis en inbyggd navigator i skallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0