I choose to be happy

Min dåliga morgon blev bättre av att provet gick helt bra, sen körde jag hem lite kompisar före jag förstod att jag själv också kan åka hem så här sitter jag nu. Hemma. Dricker varm kakao och lyssnar på musik. Gör absolut inget fiffigt och njuter av att ha riktigt varmt för en gångs skull. Tänkte tillbringa min dag med en bra bok men nu undrade Assi om jag kommer till stan. Grejen är bara den att så fort det blir kallare, halare och snöigare så undviker jag att vara ute. Om solen skiner en fin vinterdag kanske jag gör ett undantag, annars ugglar jag bara inne hela vintern. Det är främst det där kalla jag inte klarar av. Blir helt konstig av att ha kallt och mår inte bra av det.
Nu blir det 90210 som jag inte hann se igår och sen kanske jag ska möta upp Assi nånstans dit jag kan köra. Älska lathet.
Så snygga var vi på lördag.. Puss

Kommentarer
Postat av: rumpa

nämen vilken lyckad bild!!!

2012-11-28 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0