*happy*

Okej. Körde just hem från Kyrkslätt med pappas bil (min ska fixas) och wow. Jag menar, den är skön att sitta i men helt annan att köra. Känns som att man sku sitta i sängen och låtsas att man kör, så mjuk är den. Lite kraftigare motor än min bil har den också, så lite måste jag akta mig så jag inte tryckte gasen i bottnet som jag är van att göra. Det var inte så konstigt som jag trodde att det sku vara att köra med automatväxel. Mest bekvämt. Och så sjukt roligt!
Nu har jag ätit tortillas, börjat på nya 90210 episoden och ska se nån film idag bara jag kommer på nån bra att se. Har ingen aning vad jag har lust med, en töntig tonårsfilm eller en actionfilm? Såg Angus, thongs and perfect snogging igår och det finns inte mycket jag kan säga om den. Helt rolig fast den var lite sådär typisk en sån film jag sku ha tyckt mycket om för kanske 6 år sen.
Just nu. Passar på att visa min nya väckarklocka också. Tycker den är lite söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0