gosigt

Nora Roberts, glögg, doftljus och de gamla grekerna. Provläsning då det är som bäst.
Trots det tråkiga vädret har jag haft en bra dag. Skoldagen gick ut på att kolla på söta djur och fina bilder en timme, och så såg vi på film resten av dagen. Efter skolan körde Nadine och jag via polisen och henne till hennes moster. Nadines kusin är den sötaste lilla varelsen på jorden och jag fick knäppa några bilder på henne för mitt skolprojekt. Pappan är fotograf så jag fick hjälp på traven vilket var bra. Om nån fotograf vill ha med mig en hel dag och låta mig följa ett proffs in action är det bara att ta kontakt. Lite tips sku man få men jag tror dessutom att man lär sig genom att se någon göra något de verkligen kan. Min dröm känns mer viktig och inspirerande varje dag. Såhär ska det kännas då man har hittat nåt man älskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0