gilla måndagar

Måndagar är riktigt bra. På måndag är alla ofta lite trötta efter veckoslutet så alla bara hänger omkring i skolan. Är lite extra sköna liksom. Som på veckoslutet. Min måndag har bestått av kakao, historia, skitsnack och bäst av allt, fotoframkallning i massor. Känslan när bilden kommer fram på fotopappret är lika bra varje gång. Tänker inte ens försöka förklara hur glad jag sku bli om jag sku ha ett eget framkallningsrum och alla maskiner osv hemma. Would be great. Nåja, det var bilder på Linnea som vi framkallade idag. Fotografen var jag och lite stolt är jag ju fast den tjejen lätt blir skitbra på bilder. Roligt att få slutföra nåt vi gjort och se att det faktiskt blev riktigt bra. Nu ska jag ta vara på min trötthet genom att stänga in mig i mitt rum, städa lite och fixa på fotoalbumet jag köpte på väg hem.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha!!

2012-11-14 @ 14:59:28
URL: http://lascorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0