Christmas countdown - 25 days

Julfest, julafton, nyår. Åtminstone tre tillfällen den kommande månaden då man får klä upp sig lite. Tyvärr vet jag inte vart min nyårskväll för mig så jag kan inte bestämma mig för kläderna nu, men julen och julfesten kan jag ju planera. Julfesten i skolan är inte så speciell så det blir mer casual, medan julafton med min familj oftast betyder att man klär sig fint. Det kan jag ju inte klaga på, älskar att klä upp mig för det är så sällan man får göra det. Satte ihop ett litet inspo collage (undviker provläsning) och tänkte gå en sväng till stan nåndag. Kanske kolla in BikBoks nya butik?
Julfest + julafton. Byter nog ut skorna till julafton då jag antagligen kommer softa i yllesockor hela dagen.. Men svarta långklänningen är jag säker på. Min är dessutom så mycket finare än den på bilden (hehe) så det kommer bli perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0