bättre sent än aldrig

Jag har bara stressat hela dagen idag och nu märker jag att det var av en bra orsak. Har suttit framför datorn och jobbat i timmar och är inte närapå klar ännu. Tjolahopp tjolahej här kommer jag att sitta hela natten. Så är det upp i gryningen för att skriva prov också.
Hur som helst tänkte jag berätta lite om mitt veckoslut. På fredag var vi alltså på Fork och så åt vi en sen middag på Tony's Deli. Lite dyrt men jag rekommenderar verkligen, allt var så gott! Lördag var en av de där dagarna då man undrar vad vädret har för problem. Det är snart december och jag tvättade bilen utan att få kallt. Var är snön?! På kvällen åkte jag till Jenny för lite födelsedagsfirande. Hade en super kväll med många glada vänner och god mat. Kom hem femtiden så idag sov jag till tolv, åkte till famo för att fota lite, kom hem och jobbade med skolgrejer och nu på kvällen tog jag bilder på pappa och lillebrorsan för skoluppgiften. Inte så lätt som det låter, båda gjorde miner och kunde omöjligt vara normala. Att pappa såg ut som en tibetansk munk på vissa bilder gjorde det inte lättare för mig heller. Skrattade så jag fick ont i magen. Nåja, nu ska jag fixa klart bilderna jag tog, skriva lite och sen får jag väl äntligen sova.
Fint med glas - på Tony's Deli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0