AT LAST..

...KÖRKORT!!!För att skriva i en hel mening: jag har fått körkort! Kan inte riktigt tro det men japp, det är sant. Har firat med att köra omkring, sjungit i bilen, ätit två bullor (viktigt) och gjort inget speciellt. Det känns Så. Sjukt. Bra. just nu. Wow. En stor tyngd lyftes från mina axlar och som jag har sagt åt mig själv det senaste halvåret: jag börjar träna och göra en massa fiffigt bara jag har körkort. Så, bara att börja nu då?
Annat än det har jag inte gjort mycket alls idag, jag var på två lektioner i skolan, och så en hot yoga timme på morgonen. Var i sello med Nadine en stund och ska äta middag nu, köra lite och sen se en film. Excellent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0