zzz

Jag är trött, helt slut. Har bara gäspat hela dagen. Så jag orkar alltså tyvärr inte slänga in bilder från igår.. Ni får se mina senaste dagar på bild senare, men jag kan ju berätta lite vad som hänt. Igår väcktes jag av min sjungande familj, fick presenter, åt frulle och softade/städade hela dagen. Eller ja, till tre. Sen hoppade jag i duschen och fixade mig. Släkten kom klockan 16 och kompisarna efter 18. Då började det hända och till sist hade jag en väldigt rolig dag hemma med släkt och vänner. 10-tiden stack många av oss ungdomar iväg till stan. Vi hade lite problem på vägen, jag glömde mina pengar, Linnea glömde sin plånbok, jag glömde biljetterna.. Alltså, vi skippade de ursprungliga planerna (att sticka till nåt lugnare ställe och ha en lugn utekväll) och köpte biljetter till Knife Party keikkan. Jag hade sjukt roligt, hoppade omkring i timmar och kom hem fyra. Måste somna med musik i öronen för jag hade sån tinnitus och det kändes som att jag var halvt döv. That's what you get for having fun, right? En skitlyckad dag blev det i alla fall. Tack till alla er som var med mig igår!


Idag har jag inte gjort annat än ätit på Saari och druckit champagne. Och kollat de fem senaste avsnitten av Glee. Nu är det Indiana Jones som gäller, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0