YES !!!

Ja, ja, ja, ja, jaa! Okej, jag har bättre nyheter än ni någonsin sku kunna tänka er. Toppenbra nyheter. Så, vi har funderat på dethär ungefär en månad nu och nu är det klart. Emma, Assi, Ulli och jag ska till Rhodos en vecka i slutet av sommaren! Okej, resa med kompisar tänker ni. Men det är inte bara det med de här tjejerna. Det kommer att bli fullständigt sjukt, galet och absolut en resa att minnas. Kommer att bli väldigt mycket skratt, solande, festande och så vidare. I soliga varma Grekland dessutom. Med en massa snygga killar. Det tackar jag inte nej till. Det pirrar i magen och jag är taggad ända ut till fingerspetsarna nu redan, det kommer att bli en lång väntan men det är väl bara bra?!


Kommentarer
Postat av: ass

JJJAAAAAAAAA!!!!!! sååååå fucking epic!!! nog för att ja int sku vara så säker på att de kommer att bli en resa som man minns allting precis, om du vet va ja menar... :D hihi jee såå taggad ren nu <3

2012-06-01 @ 12:35:19
Postat av: Nicole

Hahahha nå nej :D fast jag brukar komma ihåg allt så ja kan ju sen påminna er!! ;) FAAN

2012-06-01 @ 14:44:06
URL: http://niciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0