trött x1000

Vi kollade på eurovisionen med Emma, Assi och Ulli igår kväll (YES, bra Sverige!!!). Sjukt roligt hade vi och det tog slut halv två tiden tror jag. Jag och Ulli blev hos Assi och sov och smarta som vi är bestämde vi oss för att kolla på film. Så vi somnade sen alla på en soffa, vilket i sig var obekvämt, men vi hade inga filtar och det var tidig väckning idag. Hur smart var inte det? Jag försökte få mig att se lite halvrespektabel ut när jag vaknade och tog bussen till sello med Ulli. Varför så tidigt? Jag har jobb alltså. Skönt att vara här när det är såhär lugnt men jag är tröttare än trött och var hungrig som en varg (hittade en påse gröt just-woopwoop). Ska vara här till nästan fyra, sen är det raka vägen till kusinerna och sen hem på lillasysters barnkalas. Mysigt va? Hoppas ni har en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0