tisdag 15.5

Jobba jobba hela dagen lång. Undvika skoluppgifter hehe. Fan jag är så omotiverad att det är helt sjukt. Kommer säkert att få underkänt i alla prov den här perioden. Skärpning!
Jobbet tar bara så mycket tid, fast jag egentligen sku hinna göra skolgrejer här. Problemet är bara det att jag inte orkar. Orkar inte med nånting alls, allt känns så jobbigt. Har ingen aning dessutom vad jag ska skriva i mina uppgifter och vad jag ska göra. Tror jag tar min lediga torsdag till att delvis hänga i stan om vädret är bra och delvis nörda mig som bara vad. Som tur är ingen annan än lillebrorsan hemma resten av veckan så jag får lugn och ro.
Idag då. Jag har gjort absolut ingenting. Helena hälsade på på jobbet och det är typ det ända spännande som har hänt idag. Tänkte vara hurtig och åka en sväng med rullskrinnarna när jag kommer hem. Det blev inget av det igår som jag hade tänkt, istället satte jag mig i soffan med god mat och DHW. Typiskt. Nu tänker jag kolla lite på mina skoluppgifter och sen ska jag kratta, kanske. Orkar inte läsa Aldrig Fucka Upp mer, fick en överdos igår av mitt panikläsande. Försöker ändå läsa slut den snabbt nu för nästa bok på listan är: Jag är Zlatan Ibrahimovic. Den verkar cool och jag har hört bra grejer om den så jag ska ge den en chans.. Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0