thursday - party

Har gjort en hel del idag, redan nu. Var i skolan, gick efter Jennys nya cykel, åt lunch, shoppade i sello (bara en sväng inne på GT) och nu är jag hemma. Ska snart se på lite serier, sen ska jag hoppa i duschen och börja fixa mig och så är det förfest med några tjejer först innan vi ska till stan på fest. First Summer Party som den heter. Får se hur det blir, förväntingarna är inte så hemskt höga, fast jag tror det blir roligt med nästan hela årskursen på samma ställe en kväll. Med 300 andra människor.. Japp, imorgon är det ändå skola och sen blir det officiellt sommarlov på lördag. Ha det gött!

Kvällens outfit. Tar bilder på mig själv senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0