THU24

Alltså, vilken härlig dag det blev! Eller vädret då. Min dag består av skola och provläsning men det är okej för det är mitt sista läsprov för året! Ska just flytta mig ut på terassen med lite musik och frukter, men före det ska jag dra på mig ett par shorts och bikini topp. Trodde det sku vara kallt idag så min outfit bestod av ylletröja, läderrock och långbyxor. Smart va? Imorgon är det fredag. Äntligen. Nu ska jag bara orka idag. Dagens pepp: det är sista ordentliga provet, kom igen nu!
Senare blir det träning hemma med cykeln och Criminal Minds på tv. Nu ska jag ut bland maskrosorna och björkarna. Laters

Det finns en ny "app" på blogg.se som heter Remby.. Googlade det och det är nån slags foto grej? Ska prova lite senare idag, lägger upp om det blir nåt coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0