t y p i s k t

Latmask som jag är skolkade jag de två sista timmarna. Åt lunch hos Linda och shoppade lite istället. Skönt. Fast jag gick en sväng till Carlings, och vad är det första jag ser när jag kommer in? Jo vita Dr Denim byxor! Har sökt överallt och köpte ju sen till sist från GT ett par skithöga men ganska bekväma. Nu har de förstås, två dagar senare, på Carlings av de byxorna jag råkar vara lite beroende av. Typiskt eller? Nåja, jag nöjer mig med mina GT byxor och slutar klaga. Det kommer att bli en bra vecka, jag ska bara försöka få allt skolstuff gjort så jag kan sluta stressa. Det är inte så mycket kvar egentligen, jag är bara för lat för att göra nåt. Väntar på sommaren och har inte alls lust att gå i skola. Just nu sitter jag i alla fall på jobbet och ska försöka läsa Aldrig Fucka Upp till slut idag. Har hela dagen + natten på mig och det är 454 sidor kvar. Kommer nog att klara det! Laters

oh lovely Poland. ser fram emot att kunna gå så lättklädd här hemma också, om det nu alls blir sommar i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0