skön dag

Ååh vilken dag! Jag lyckades sova till ett, drack juice och läste Aldrig Fucka Upp, satt ute och läste på historia provet i en och en halv timme (det är sjukt varmt idag-härligt!), åt lunch och nu ska jag snart kolla hockeymatch och kanske en film. Fattar inte hur skönt det är att vara ensam hemma, det är så lugnt och tyst. Fast lite sällskap sku kanske inte skada..
Imorgon börjar provveckan med finskaprov och det tänkte jag läsa på ikväll efter matchen, filmen och en tur med rullskrinnarna. Provet får gå som det vill, jag är redan inställd på sommar. Det ska dessutom vara supervarmt imorgon också (varmare än idag!) och jag ska på jobb, så jag kan sitta ute och läsa på prov och njuta av värmen. Slå två flugor i en smäll typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0