saturday

God morgon! Är det bara jag eller känner ni också att det idag är en av de vårdagarna då man känner att sommaren är nära? Vädret är super, allt är grönt och jag äter god frulle och kollar på HIMYM. Snart ska jag ta en lång dusch och sen skyndar jag iväg till sello för att köpa min nya jacka. Efter det får jag se hur jag gör, åker jag hem via eller blir det raka vägen till kompisarna? Det är födelsedagsfirande på agendan idag och jag är riktigt taggad för hela dagen + kvällen. Egentligen borde jag läsa på prov men jag hinner inte hur jag än vill. Så. Är förresten ganska pigg idag, fast jag bara har sovit 8 timmar. Vi vakade halva natten med Nadine och såg några olika filmer (bland annat Seven som jag inte hade sett för och som var riktigt bra!). Mysig kväll. Nej nu ska jag snart börja aktivera mig, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0