rubrik

Det här är en riktigt mörk dag. Finland kom på fjärde plats i hockey-vm. Varför?! Haha nej. Jag tycker det är synd, förstås, men life goes on. Lillebrorsan kom på fjärde plats i sin säbäturnering också, 3-2 i sista matchen, what are the odds? Duktigt var det av honom tycker jag i alla fall. Själv har jag kollat på the Voice (alltså med Christina Aguilera, Maroon 5 killen, Cee Lo Green och den sista killen som jag inte vet vad han heter) och rullskrinnat nästan en timme. Go me! Nu njuter jag av en smoothie som jag improviserade ihop och lite keso. Tänkte kolla lite tv och cykla snart. Läsa på finskaprovet kan jag göra sen.
Märkte just en negativ grej med att vara ensam hemma. Jag brukar inte gå omkring och tala med mig själv (så ofta), och just fick jag ett samtal från jobbet och märkte att ojdå, jag har ingen röst. Försökte i alla fall säga vad jag behövde få sagt (att jag kan gå en timme tidigare till jobbet imorgon--usch) och sen skrattade jag lite för mig själv och sa hejdå. Haha, så går det när man pratar högljutt med tjejerna och sjunger i bilen. Om inte jag sku ha varit ensam hela dagen sku jag kanske ha märkt att jag inte kan prata.. Well, sånt är livet. Nu ska jag lämna datorn åt sitt öde resten av dagen, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0