Nighty night

Har inte hunnit blogga idag eftersom min dag har varit mer händelserik än jag trodde att den sku bli. Steg upp 11-tiden och körde brorsan till en turnering. Sen körde jag mig själv till esport, cyklade en halv timme, började må riktigt dåligt och bestämde mig för att ta mig hem. Höll på att svimma när jag gick till bussen och mådde illa som bara vad så jag ringde till mamma och hon kom och räddade mig. Jag sov i tre timmar, gick i duschen och fixade mig. Efter att ha kört omkring lite var det "middag" hos Janina med ett gäng tjejer som gällde. Riktigt roligt, jag träffade dessutom Ulli igen som har varit hemma från Thailand i en vecka nu. Har ni förresten sett hur stor månen är idag? Sjukt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0