måndag

Chillin' @ work. Hehe, alltså läser på prov och nätshoppar. Finskaprovet gick dåligt, jag skippade esport och for till sello med några tjejer. Hängde mest med Filippa och gick omkring i olika butiker och provade kläder. Hon är en riktigt härlig tös men lite konstig så jag är också lite konstig efter att ha varit med henne. Lite sprallig liksom. Nåja, i alla fall så sitter jag här nu och ska sitta här till lite före 9. Hinner läsa på prov vilket är bra men jag glömde min ipod hemma idag så jag är uttråkad som få. Hittade en påse snabbgröt som jag kokade och skrattar åt att jag inte har nån röst alls nästan. Sku säga hej åt en kund och det blev bara ett "iii". Haha.. Ååh jag vill ha glass! Nånting att dricka sku också sitta fint. Hoppas ni har en mer soft dag än jag, ni ligger väl ute på en terass i bikini? I'm jealous.
Förresten så hittade jag en outfit till skolavslutningen idag! Här har ni plaggen som jag (kanske) ska ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0