let me fly away

Haha. Ojdå, vet ni vad. Utan att överdriva (kanske lite) kan jag berätta att jag höll på att flyga iväg idag när jag gick hem. Det blåste som värsta tornadon och jag måste använda alla krafter jag hade för att kunna röra på mig. Ganska roligt.
Vad köpte jag då på min lilla shoppingrunda? Jag gick i alla klädbutiker i sello (nästan alla.. alla som är värt nåt) och hittade en hel del "okej" grejer, men inget jättesnyggt. Så jag köpte en födelsedagspresent åt Filippa och fixade så de håller en rock åt mig på GT tills imorgon. Hade inte med så mycket pengar idag. Så det blir att åka en sväng till sello imorgon, mellan allt det andra jag ska göra.

vill ha! fast jag tänker: vad är den bra för? men den är ju så söt?!

den snyggingen följer med mig hem imorgon, vad tycker ni?
Just nu sitter jag hemma, äter en liten lunch, fixar med bloggen och annat och ska läsa lite AFU före Nadine kommer hit. Det är så sjukt grönt ute förresten, I love it! Hela gården är helt ljusgrön, lysande nästan. Intressant, va? Nej men jag tycker det är så uppiggande. Fast jag är helt dödstrött för jag kommer inte ens ihåg när jag senast sku ha sovit mer än 8 timmar en natt. Behöver sova! Kunde inte hålla mig vaken i bussen idag heller så jag missade min hållplats, typiskt. Nu fortsätter jag med mitt, laters!

dagens. kände inte för nånting obekvämt + har ont överallt så det blev myskläder idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0