le coffee & le geisha

Jobbar. Eller "jobbar". Kom just hit, ska vara här ännu i över fem timmar och känner mig nästan nöjd över det. Jobbet är mycket roligare nu när jag inte behöver tänka på skolan.. Jag hann gå en sväng till några butiker före, blev traumatiserad när jag testade en bikini och är glad som fan hela tiden. Vet ni varför? Två orsaker. Nej, tre. De första två kan jag säga nu, nästa får ni när det är 100% säkert.
Så, orsak nummer 1: jag har bara tre dagar skola kvar (en "riktig") och de tre dagarna, eller slutet på min vecka egentligen, ser ut såhär: Torsdag-festa. Fredag-softa. Lördag-festa. Söndag-festa. Orsak nummer 2: mitt jobb innebär pengar och pengar innebär allt möjligt skoj..! Ni borde känna er lite avundsjuka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0