late night w/ Nicce

Ligger på min sköna säng och läser inte på provet. Bestämde mig för att strunta i proven lite nu, bara ta det lugnt och se vad som händer. Det är ändå sommarlov snart och det känns onödigt att stressa. Lyssnar på gammal musik från radion, orkar inte kolla på eurovisionen och ska snart sova. Har varmt som fan efter alla timmar i solen idag. Jag försökte läsa på prov på jobbet men jag blev avbruten hela tiden så till sist gav jag upp. Hade roligt på jobbet though.. Dreglade lite på snygga killar och så. As usual. Sommaren är verkligen här, alla killar är lite sådär extra snygga.
Snygg bild på mig, jag ser sådär trevligt lite arg ut. Haha nej, men det duger som dagens. Shortsen gled upp hela tiden så min rumpa syntes.. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0