Lana Del Rey-Elvis

Jag är lite kär i henne. Lyssnar på hennes musik stup i kvarten. Tummen upp för det.

(Emmas födelsedags present--I want!)
Min dag blev lite mer händelserik än jag trodde den sku bli. Efter att jag hade läst hela rellaboken (somnade bara två gånger!) körde jag till drumsö och tillbaka, åt årets första grillmat (himmelskt!) och kollade på Grey's. Perfekt dag mitt i provveckan. Imorgon blir det skola till två ungefär och sen ska jag raka vägen hem för att plugga historia. Kommer inte att lära mig allt så hoppas jag lär mig tillräckligt för en 9 eller ens en 8. Nu är jag ganska trött så jag tänker cykla lite och sen ska jag sova. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0