jag älskar sommaren

Okej, provveckan är på full gång men jag kan bara säga en sak: Sommaren, det är min tid på året. Går omkring och är glad hela tiden och alla dagar är fyllda av bara en massa bra. Idag gick jag hemifrån lite över 10, grattade Filippa, åt chokladkaka, gick till butiken och köpte några cider, hoppade in i Helenas bil och körde till Linnea. Där samlades vi sen, ett gäng vänner, på hennes härliga gräsmatta och drack lite. När de flesta andra gick till skolan gick jag och fyra andra till Linda (efter att ha tappat bort oss i en skog..) för lite lunch. Sen bar det iväg till moms och nu är jag på jobb. Bossen var riktig glad och pratsam idag och nu ska jag läsa på prov i solen. Ska försöka undvika att bränna mig.. Älska sommaren!

photo by: Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0