god morgon!

Jag tror jag har nån större kraft att tacka för att jag inte börjar 8 idag. Jag tvingade just mig själv att vakna och det var skitsvårt. Fattar inte att jag är så trött, bara för att jag har rest några dagar? Hur som helst så ser mina planer för dagen ut såhär:
Skola från 10 till 16
Efter det: Antingen hem för att slöa framför tvn (=sova) eller till stan för en liten shoppingrunda. Just nu tror jag att det blir stan, bara jag får nån med mig.. Har inte shoppat på länge, eller varit i stan för den delen, och det sku vara ganska roligt..
En bild på Filippa (som jag bodde med i Polen) och mig.


Kommentarer
Postat av: LINDA

ÅÅH DITT HÅÅÅÅÅR <3333333333

2012-05-03 @ 16:26:14
URL: http://linda-hartman.blogspot.com
Postat av: Nicce

hehe :) funderar på att försöka få de o se ut sådär igen faktiskt.. vet int bara hur, o de va så jobbigt när de måste vara rakt för annars va ja värsta trollet.. :D

2012-05-03 @ 21:45:13
URL: http://niciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0