fluff

Aah jag mår så dåligt. Pyton alltså. Har huvudvärk, ont i halsen och ryggen värker så att jag inte kan stå. Vad händer?!
Min lösning på problemen stavas värkmedel, vitaminer, shopping och filmkväll. Nadine kommer hem till mig senare idag och vi ska äta cesarsallad och kolla film. Ska bli riktigt roligt. Resten av veckoslutet kommer att gå åt till att festa och läsa på prov. Det kanske inte förvånar er när jag säger att jag inte alls känner för att öva på prov, men jag ska faktiskt vara riktigt duktig och läsa mer än dagen före på mina prov. En sista slutspurt för året och så är det sommarlov. Fast mina prov är alla jobbiga som bara vad, historia, religion, finska, hälsokunskap, engelska, modda. Orka. Jag håller på att göra en plan på hur jag ska läsa, med exakta timmar, så jag får ut så mycket som möjligt. Undviker att komma till skolan på sommaren för att skriva prov. Fast ett historiaprov ska jag ändå skriva då.
Nog om prov. Linnea hade med sig en ny tidning till skolan, aktiva som vi är läser vi ju allt utom skolgrejer på timmarna, och den verkade ganska cool. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, men tänkte gå köpa den idag. Ska dessutom försöka köpa en födelsedagspresent åt Filippa. Vet inte bara alls vad.. Och så funderar jag på att kanske köpa en läderrock? Har svårt att bestämma mig så ska gå kolla hur den är. Nåja, ska försöka följa med lite nu, laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0