ELLE

Jobbajobba. Jobbigt. Har haft en bra dag på jobbet though. Det var ovanligt varmt ute och Jenny, Filippa och Helena var här och hängde en stund. Vi golfade faktiskt lite dessutom! Första gången för mig och jag kan väl bara säga att det inte gick värst bra.. Roligt med sällskap var det ändå. Nu ser det lite ut som att det kanske börjar regna snart, så jag flyttade in mig och stal en mars (hehe). Ska äta lite äppel och choklad och tänkte se en film. Mys. Om lite på tre timmar är jobbdagen över och jag får komma hem till mitt tomma hus med förhoppningsvis några vänner och Hogh School Musical filmerna. Skratta inte, okej. Vi kom fram till att vi kan typ alla sånger utantill så vi har väl inget val. I morgon är det kristi flygare så det är ingen skola, wohoo! Det blir väl film och mys med Ems istället, och skumppa. Saknar henne så sjukt mycket..!

 

Nu, tillbaka till tidningen och filmletandet! Laters

 

borde jag börja prenumerera på ELLE kanske? svenska/engelska??

Kommentarer
Postat av: Anonym

franska ;)

2012-05-17 @ 11:26:27
URL: http://onze-novembre.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0