det blåser från söder

Har inte världens bästa dag på G. Är trött, har huvudvärk, var två timmar i onödan i skolan och ska tillbringa resten av dagen med en massa böcker. Religionsboken och historiakompendiet närmare bestämt. Hur kul är inte det. Hälsokunskapsprovet gick helt okej ändå, vilket är bra med tanke på att jag inte läste så mycket.
Skippar idén att sitta ute och läsa, det är omöjligt i blåsten och jag har kallt så det blir sängen istället. Imorgon blir det en urtråkig dag med bara provläsning och sen är det äntligen fredag, shopping och fest. YES!
Hittade just lite pics från min födelsedag så jag lägger in dem på pauserna i Grey's idag.
Nu ska jag umgås med mina böcker. Ha det bra, hejdå!

jumpsuit-H&M/rock-Gina Tricot/Converse

Klicka på nedre bilden förresten för en link där ni kan se min kusins kortfilm LIV. Haha stolt kusin här hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0