birthday gifts

Så, jag är för lat för att ta bilder på allt jag fått, så ni får en lista istället. Haha. Det kanske fattas nåt och om det är nån person vars present jag har glömt så bli inte sura på mig! Ni vet att jag har urdåligt minne. Alltså:
*Örhängen x6 (tror jag??), mina klara favoriter av dem är snö-örhängena av Petra, GT av Ulli och så de vinröda(?) som jag fick av några tjejer och som är apsnygga. Coolhetsfaktorn är hög på dem.
*Iittala grejer x2 -- härlig fräsch blå-ish färg och oj vad fina.
*Kaka-grejer. Vet inte vad de heter haha, men coolt att ha egna i alla fall!
*Nya svarta Converse -- love them!
*Skumppaflaskor x8 (gav 4 små åt brorsan, hehe sorry ni som köpte dem. Jag är tacksam men klarar inte av den mängden själv) och en Helmi flaska. Som finsk Baileys, smakar bara ganska alkoholigt..
*Lite pengar -- just så jag klarar mig tills jag får min lön!
*Ett pärlhalsband med pärlor jag har fått sen jag föddes.
*Halsband av Filippa som jag tycker skitmycket om!
*Tvål av Fille, samma som vi hade i Polen. Tycker ni inte också att dofter är bättre för att komma ihåg grejer än annat? Eller, jag har en after sun som jag använde på Martinique och varje gång jag doftar på den minns jag exakt hur det var där..!
*Carlings presentkort av några härliga tjejer-woopwoop!
*Halsband med ett litet hjärta av Linda, love it! Så sjukt sött :) Ska ha på det imorgon..!
*Thomas Sabo armband + 7 (eller fler, minns inte riktigt) bitar till det. Två ska jag byta ut för de fick jag dubbelt.
*Michael Kors klocka av mamma och pappa, som är så fin att jag inte vågar använda den, hehe.

And that's about it. Ganska så sjukt bra tycker jag och jag är supertacksam för alla som har sprungit i butiker för min skull!! :)
Nu ska jag sova, godnatt!!
Åh förresten, en present fick jag idag som jag helt hade glömt! Sanna (aka california-girl) hade gjort en video där hon sjöng Happy Birthday-sången och sa massor roliga saker och fick mig att sakna henne. Bara lite på en månad tills vi ses, wohoo!

Kommentarer
Postat av: INSPO

Den hade inte gjort sig fel på min handled



www.inspo.nu

2012-05-16 @ 00:18:52
URL: http://blogg.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0