9, nej 8

Fredag! Idag ska jag vara i skolan, gå träna, gå springa efteråt, chilla hemma och först tömma hela min ipod, sen fylla den med bra musik. Äta en god middag med alla utom pappa som ska på vm-hockey match och läsa snabba cash. Njuta av att det är veckoslut. Kanske träffa vänner om nån gör nåt, fast de flesta ska på en fest (som jag inte är bjuden till för tjejen som håller festen har nåt emot mig haha).
Dessutom hoppas jag att jag också får köra idag, det är en tid sen senast. Och så ska jag sätta Polen picsen på datorn och göra ett inlägg av dem. Busy day. Vad ska ni göra idag?

lite fel att vara så glad på Auschwitz men det var så sjukt varmt och fint väder.. couldn't help it

Kommentarer
Postat av: KUNGEN

de lugnt hon har emot mej också:D

2012-05-05 @ 17:18:49
URL: http://linda-hartman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0