6

Hej på er! Har den tråkigaste söndagen på länge på G. Sitter och bloggar för tillfället, men snart är det skolarbete för hela slanten som gäller. Modersmål, finska, historia, religion, hälsokunskap, modersmål, finska. Japp, det är en hel del jag har missat tydligen. Men jag ska vara duktig idag och göra så mycket jag kan så jag kan softa under veckan. Har jobb i tre dagar och efter det är det shopping och förberedelser för lördagen. Det pirrar i magen nu ren, så jag hoppas allt blir bra. Ska köpa de vita sjukt höga byxorna från GT och försöka hitta en topp i nån fin färg som jag kan ha på med dem. Ååh kan inte vänta längre!!! Jag älskar maj. Bästa månaden på året, helt klart (förutom skolan då).
inne på donken i Polen, kollar om jag har fått fräknar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0