4

Är på jobb. Klockan är (finsk tid!!) 17:36 och jag ska jobba i tre timmar ännu. Blä. Usch och fy. Fast jag kom lite sent till jobbet för jag glömde tiden totalt när jag var i skolan. Hade tre timmar skola, av vilka jag var på en lektion. Det var modda, lästimme. Så jag gjorde ingenting då heller. Sista timmen kollade jag Polen bilder, haha. Kunde ju vara en värre skoldag än att börja elva och sluta ett. Fast jag började påriktigt 10 men eftersom jag gick hemifrån lite före åtta (gick på äventyr) och kom hem just så att jag sku hinna fixa mig på 10min (lite före 9) och kom på att fan, jag har ju inga nycklar, så måste jag sitta ute i en timme och läsa tidningen medan jag väntade på att mamma sku hämta nycklarna åt mig. Hehe så det var den timmen. Hann till och med äta en snabb frulle före jag drog iväg till skolan sen.
Som sagt så sitter jag på jobbet nu, det blåser lite svalt så jag vill inte vara ute. Janu och Helena hälsade på en stund och så har jag skött en mindre kris här (bollarna tog slut). Har fått tala engelska, finska och svenska. Kul! Nu kom två skitsnygga killar hit så jag tror jag ska gå ut och läsa så jag får nåt bättre att kolla på än datorskärmen. Ibland tycker jag om mitt jobb.. ;)

Paris i december.. tror det får bli en resa dit snart igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0