3

Fan. Jävla jobbdator. Inget kul med en så uråldrig dator att kamerans minneskort inte går i den. Fast kanske det bara är datorn hemma som har ett hål för minneskort? I vilket fall som helst så har det varit en dag som jag behöver visa bilder på hur awesome den har varit. Skoldagen då. Främst en viss situation. Men ändå, så bra. Just nu är jag på jobb, har njutit av det otroligt varma vädret som vi hade för nån timme sen, läst slut Snabba Cash och inte fattat hur tiden går så snabbt idag. Förstås stannade tiden genast efter att jag kollat på klockan så nu är det snigelfart igen.
Ikväll ska jag ut och rullskrinna bara vädret tillåter, har saknat att göra det och råkade snubbla över rullskrinnarna hemma häromdagen så jag bestämde mig för att åka en sväng bara jag hinner. Tänkte att det får duga som träning. Hoppas dessutom att jag får köra hem från jobbet, mamma och pappa ska till stan (hehe, wonder why, jag tror det har med min födelsedag att göra..) och jag vet inte när de kommer hem. Ha en fin onsdagskväll, kram

Bästa Cride fyller 18 idag, hurraaa! Grattisgrattisgrattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0