2

Haha, de här killarna kan beskrivas med ett ord: soft. Kolla in deras andra videon också, ganska roliga tycker jag.. :)

Idag ska jag vara duktig och göra mycket! Min morgon började med en lyxfrulle och Grey's. Sen har jag skola från 10 till 16 och efter det hinner jag shoppa i nästan en timme före jag ska på jobb, wohoo! Ska köpa de vita byxorna, fast de är skithöga, och ta ut pengar så jag kan betala för en fest som är i slutet av månaden. När jag kommer hem ska jag dessutom rullskrinna, hade så roligt igår! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröt ned vid 1:34 då denmla tanten stämmer in!! :'D

2012-05-10 @ 22:08:14
Postat av: Nicole

Haha, jag med!! :D

2012-05-11 @ 16:11:00
URL: http://niciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0