19.5.2012

Igår hade jag en helt otroligt bra dag. Först var Nadine här, sen åkte jag till sello och köpte läderrocken. Därifrån tog jag bussen till Assi och var hemma hos henne en stund före vi gick till Emma. Hos Emma var det sen häng med några av de härligaste tjejerna på jorden som gällde. Vi pratade om allt och inget, drack skumppa, åt skinkpaj och chokladkaka och jag hade i alla fall jätte roligt. Det var varmt ute dessutom vilket gjorde allt så mycket bättre.
Lägger in bilder bara jag får dem av Emma, och bara jag hämtar min kamera från henne.
Senare på kvällen körde vi in till stan (med en överfull bil och Ulli i bakluckan) där vi började kvällen på Venue (som om man frågar mig inte var värt 13 euro) och fortsatte på Tavastia lite senare. Det blev ändå inte en så sen kväll för mig eftersom mina pengar tog slut och jag egentligen bara ville gå nånstans där jag kunde skaka rumpa hela natten. Kände inte för att bara softa liksom. Dessutom har jag ont i halsen och jag fick (som jag brukar) svårt att andas. Så inte världens bästa utekväll för mig men rolig i alla fall och jag tror Emma hade det bra, och det är ju viktigast. Nästa veckoslut blir det nya utekvällar på nya ställen. Roligt att vara 18? Oh yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0