10

Idag har jag haft en bra dag. Det var skola till fyra med en massa galningar.. A bit fucked up var det visst? Passar vår årskurs som tummen i handsken. Det är som att se en tokig film med lite konstiga människor hela tiden, man kan bara sitta och skratta åt allt de gör. Annat än att alla var sitt konstiga jag hände inget speciellt under skoldagen.
Efter skolan drog jag och JP (hehe, ny nickname för Jenny..) till stan för att shoppa. Den tjejen är nåt speciellt, mysig och så jäkla snäll och rolig. Vi satt en stund på ett litet café (donken, haha) och gick i butiker. Fick med mig en hel del roligt, fast det mesta var från sello som jag for till påväg hem. Sätter in bilder på min shopping imorgon! Stannade i sello i säkert en timme och försökte desperat hitta vita byxor men get this, de low waist-ade var för lösa i buntarna och de high waist-ade var för high. Blir lite galen på byx-shopping. Köpte i alla fall som sagt en del annat skoj så jag är nöjd. Nu har jag ätit en bagel till middag och druckit några liter mjölk. Ska via duschen till sängen för att umgås med min snabba cash. Puss på er

kort infotillfälle om sommarkurser idag, vi hade roligt hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0