04.05.2012

mtEi5k on Make A Gif, Animated Gifs

Skippade träningen idag. Satsade på att städa mitt rum istället, det behövdes! Nu softar jag hemma med mamma (som står i köket och sjunger Beatles sånger..) och brorsan är faktiskt hemma igen, har inte träffat honom på säkert en månad.
Kollade just igenom lite bloggar och ååh kolla in videon (klicka!) på Andreas Wijks blogg, får ni inte också helt otrolig resefeber? Jag tycker i alla fall jättemycket om att vara utomlands och bara prata med människor från olika ställen. Kan inte vänta på sommaren, håller på att planera några korta resor, hoppas nåt blir av!
Hoppas ni har en skön fredag, det ska jag!

var och förminskade min klocka igår, nu är den perfekt!

dehär är mina bästa vänner ikväll

och så dehär, förstås ;) (inte shot-glasen hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0