we only live once

Jag lät mig bli övertalad. Tänkte att jag ändå bara har sommarlov en gång om året och jag är ju faktiskt bara 18 en gång i livet så varför inte njuta fullt ut medan det varar. Det blir alltså utgång ikväll igen, och om jag åker hem med morgonbussen eller en tidigare får vi se sen, beroende på hur jag mår. Tänker i alla fall inte dricka idag så det blir bara skaka rumpa all night long.
Emma kommer hit till jobbet snart och jag hoppas hon har mat med sig för jag är hungrig som en varg. Sku sitta fint med lite kinesiskt nu förresten, ska satsa på det nåndag. Okej, nu ska jag nätshoppa. Ha en rolig kväll och kom till Kaivon om ni inte har annat för er!
Detalj av min nya bikini + min nya plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0