uttråkad

-som fan. Har varit en helt okej jobbdag ändå. Krisse var här en stund, jag hittade en burk öl i kylskåpet, åt lite glass och såg på himym. Och läste Aldrig Fucka Upp som jag aldrig tycks få slutläst. Har så många bra böcker att läsa efter den så vill bara få den läst nu men jag har så bråttom att jag läser sjukt långsamt. Boknörd. Det är mina problem det. Fixade så jag inte behöver jobba på midsommaren vilket är skönt och ikväll har jag planerat att lägga mig i soffan med sista avsnittet av dhw och någon bra film. Ska försöka gå ganska tidigt i säng så jag orkar träna imorgon. Har inte varit på Esport på en månad så det är på tiden att jag drar min lata rumpa dit och pumpar lite järn. Ska bli skönt!

Hur härlig skulle inte den klänningen vara..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0