tisdag

Igår var det tror jag den första dagen sen jag började blogga som jag inte alls bloggade. Orsaken var att jag av nån orsak inte kunde logga in på blogg.se. Men nu är jag tillbaka. Har inget roligt att berätta för hela min dag igår gick åt till att sova och kolla på O.C. med mamma och syrran. Hade inte jobb igår heller på grund av vädret. Idag ska jag på jobb och det är väl det mest intressanta med dagen..
En rolig grej förresten. Mamma har aldrig förr kollat på O.C. och började lite i misstag se på det igår för hon råkade sitta bredvid mig, men hon blev helt hooked. Satt där och skrattade åt alla skämt och kunde inte dra sig ifrån tvn. Hehe. Så bra är O.C.
På tal om det är det en vecka tills oc själv kommer hit. Jag talar om Sanna förstås. Ska bli så sjukt roligt att träffa henne igen. Can't wait!
http://data.whicdn.com/images/31338778/beautiful-floor-grey-photography-shoes-Favim.com-451683_large.jpg
Har förresten lyckats att inte gå in på fejjan ännu, woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0