thursday

Varför ska det blåsa? Höll på att stekas när jag gick till jobbet i solen men nu blåser det så svalt att jag inte kan sitta ute. Fast jag ska göra ett nytt försök om en stund..
Igår blev det en ganska annorlunda kväll än jag tänkt mig. Jag och Emma var i stan så tidigt att vi hade tid att sätta oss vid havet och se solnedgången, det var faktiskt ganska romantiskt. När vi sen kom till Kaivon ställe märkte vi att medelåldern på människorna där var 50+ så vi skippade det och drog med oss några tjejer till Tiger istället. Det blev mycket dans och några drinkar (sista gången jag har kortet med mig ute, slutade med att jag bjöd på dricka) och vidare till Kaivon tvåtiden. Shakea den som sean banan några timmar och tog morgonbussen hem. Kom hem sex och sov superlite för sen sku familjen iväg över midsommaren och jag till jobbet. Nu är jag här, har hängt med Krisse lite, läst mina nyinköpta tidningar (det blev Styleby och UK Cosmo den här gången) och tänkte äta lite glass och softa. Ikväll blir det O.C. eller Game of Thrones maraton och tagg för morgondagen. Kommer att bli en skitbra midsommar har jag på känn.
I hopp om att det snart blir riktig sommar här bjussar jag på några bilder från frankrike förra sommaren. ♥

Kommentarer
Postat av: :)

Var du på språkresa i Frankrike? Hur var de, lönar de sej att fara? Din blogg är helt super <3

Svar: Jo jag var i södra Frankrike förra sommaren och enligt mig lönar det sig absolut att fara! Hade sjukt roligt och träffade massor människor från olika ställen och så är det ju det roligt att vara utomlands en längre tid dessutom :) Tack!
Nicole

2012-06-24 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0