söndagen den 13e?

Värsta otursdagen idag. Allt har gått lite dåligt idag. Först lite bakgrundsinformation. Igår kväll kom Petra, Cride och Nicke hem till mig och vi pratade lite skit och kollade på film. 21 jump street valde vi att se, den var faktiskt riktigt bra. Efter filmen fortsatte vår kväll med Cluedo och Trivial Pursuit. Vi var ganska trötta då ren så needless to say att spelen inte gick helt enligt reglerna. Killarna åkte hem tvåtiden och både jag och Petra skulle upp klockan åtta idag. Mysigt.
Där började allt, jag orkade inte vakna. Fem timmars sömn två nätter i rad blir lite mycket för mig, speciellt då jag är på språng hela dagen och inte hinner vila alls. Så jag steg upp halv 9 och efter att ha varit i duschen hade jag fem minuter på mig att fixa mig tills jag sku till bussen. Slängde på de första bästa kläderna jag hittade och åt en banan före jag gick iväg. Jag hann i tid till busshållplatsen, bara för att komma ihåg att det är söndag så bussarna går inte normalt. Så kom jag ungefär en kvart för sent till jobbet.
Nu är jag här och inget funkar som det ska, varken internet eller bollmaskinerna. Svär tyst för mig själv och försöker hitta på annat att göra. Jag hoppas verkligen att resten av dagen blir bättre. Har en två timmars shoppingrunda och middag med vänner på agendan så det borde väl bli helt okej.

Dagens. Lägger in fler bilder ikväll. Har förresten på mig min nya tröja från Carlings som jag köpte igår. Är inte helt samma som den på bilden men visar min sen. Fick den för under 20 lappen och den har väl kostat 40€ ursprungligen. Eller nåt liknande. Känns fel att ha ylletröja på sommaren men jag har kallt så.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0