sommartider

Sitter ute på terassen i bikini. Samtidigt som jag bloggar. Lyx. Har på mig nya bikinitoppen från GT som sitter som smort. Vitt är fräscht. Haha. Emma ringde idag på morgonen och fick mig att stiga upp. Jag drack en smoothie och gick ut så snabbt jag kunde. Snart är det dags att ta en dusch för att sen åka in till stan med Janina, Ronja och Ems. Tänkte gå en sväng via H&M och kanske Weekday. De har en skitfin kjol på Weekday, en ljusblå maxikjol, som tyvärr kostar helt för mycket men som jag tror att jag måst få. Bara jag har råd. Om jag hinner efter att ha varit i stan ska jag en sväng till famo för att hälsa på och så ska jag rullskrinna, köra och äta middag med familjen. Det kommer att bli ett långt och bra veckoslut utan familjen hemma så jag ska försöka umgås med dem lite. Hoppas ni har en fin dag, laters!

Tallinn-igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0